Det er muligt at få automatisk tilmelding af et nyt CVR nummer til din konto hos DIGITAL CAB.
Hvis du gerne vil have at tilmeldingen af nye afsender ID’er sker automatisk, så er det nu muligt. Tilmeld dig den automatiske oprettelse hos DIGITAL CAB. Send en mail til servicedesk@digitalcab.dk, hvis du ønsker at høre mere om denne mulighed eller vil tilmelde dig.
Det betyder at, et for DIGITAL CAB, hidtil ukendt afsender CVR nummer automatisk bliver tilmeldt inden den videre behandling og afsendelse af en opkrævning/faktura.
På den måde spares det manuelle arbejde med tilmeldingen. Desuden undgås at nogle opkrævninger måske slet ikke bliver sendt pga. at afsenderen er ukendt for vores system.
Hvordan fungerer den automatiske tilmelding? I dag modtager du som kunde en mail med et link til vores tilmeldingsassistent når systemet støder på et ikke-kendt CVR nummer. Når du følger linket i mailen logger du ind på Kundeweb og her bliver du guidet gennem tilmeldingsprocessen af CVR nummeret.
Denne manuelle process kan i stedet overlades til systemet ved at dataene til CVR nummeret hentes fra CVR registeret. Resten af indstillingerne til CVR nummeret hentes fra jeres kontoindstillinger, såsom afregningsmetode, kontaktpersoner osv.
På denne måde bliver alle opkrævninger sendt. Selvfølgelig under forudsætning af at der ikke er noget galt med opkrævningen i øvrigt.
NB: Bemærk venligst at målgruppen for denne løsning er kunder som ikke har et særligt krav om en bestemt reference knyttet til det automatisk tilmeldte CVR nummer.
Du har som kunde fortsat mulighed for manuelt at tilmelde nye ID’er f.eks. CVR numre til afsendelse af opkrævninger, så den automatiske tilmelding kan betragtes som et supplement.